NAR-CRM (Customer Relationship Management System); üretim ve hizmet sektörlerinde sunulan çözümün her aşamasında mükemmelliği arayan müşteri memnuniyeti odaklı bir anlayışın en önemli bölümünü oluşturur. ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi standardını yükseltecek çözümler üretmede, bilgi sistemlerini etkin kullanarak müşterilerin beklentilerinin üstündeki yeniliklerle zenginleştirir. CRM Entegre Müşteri İlişkileri Müşterilerle ne zaman ve nerede olduğuna bakmaksızın sağlıklı ilişkiler kurmada ve organizasyonun başarısında temel faktör olan müşteri irtibat bilgileri, kimlik ve kişisel bilgilerin yanı sıra müşterilerin özel talep ve önerilerinden oluşur. Destek Hizmetleri Yönetimi Hizmetin üretim ve uygulama aşamasında müşteri memnuniyetini ön planda tutabilmek için müşteri talep ve önerilerinin izlenmesi amacına yönelik, iş emirlerinin operasyonel düzeyde yürütülmesinden, çeşitli yönetim raporlarına kadar ihtiyaç ve tercih belirlemesi yapılır. CRM modülleri bağımsız veya NARYAZ uygulama yazılımları ile ENTEGRE çalışır.

  • ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi
  • Adres ve irtibat bilgileri
  • Kişisel bilgiler (Kimlik, meslek, doğumgünü, evlilik yıldönümü, eşi)
  • Kara Liste (Stop List) uyarıları
  • Kategori tanımları
  • Görüşme ve toplantı tutanakları
  • Gelen talep ve önerilerin izlenmesi
  • İş ve işlem tanımları
  • İşlem kademelerinin tanımları
  • Öncelik tespitleri
  • Sorumluluk tanımları
  • Görevlendirme
  • Müşterinin talebi izleme olanağı
  • Yönetim karar destek sistemi